Očarenie

Páčiš sa mi a vôbec si neviem pomôcť. Ale vždy keď sa rozprávame, pripomenie sa mi, že sme úplne rôzni.

Výzor je strašne silná vec. A ja ani neviem povedať, čo presne sa mi na tebe vlastne páči. Iba od prvého momentu, ako som ťa uvidela, som bola očarená. Očarenie na prvý pohľad. Je to niečo mimo mňa, neviem to ovládať a niektorí o mojom očarení vedia, ale dúfam, že k tebe sa to nedostalo. A ani nikdy nedostane. Lebo sme tak odlišní, že by sme ani nemali čo spolu robiť.

Už som toto očarenie na prvý pohľad raz zažila, ale s tou osobou sa našťastie nevídam. Ani som sa vlastne nevídala. Videli sme sa dvakrát. A mňa to prešlo. Ale ty sa mi pripomínaš príliš často. Keď ťa nevidím, prisahala by som, že si svoje očarenie vymýšľam. Ale akonáhle vojdeš do miestnosti, som v poriadnej kaši.

Je to iba fyzické, cítim to iba ja, ty nie, takže načo niečo riešiť, že.

Nea