Živoriaca

I want a space where I can dance and not worry about the intentions of the people around me.

Zober ma niekam. (Počkaj, tak som už niekedy začínala. Ale veď, nevadí.) Chcem tancovať. Ale bez toho, aby som musela myslieť na to, ako ma vnímajú ľudia okolo mňa. Bez toho, aby sa na mňa nevyžiadane tlačili cudzí ľudia. Chcem, čo ja viem, natáčanie seriálu a byť súčasťou davu. Bez mena, ale baviaca sa. Bez strachu. Vedľajšia, nezaujímavá. Ale tam. V bezpečí scény. Pol hodinu. Päť minút. Niečo.

Chcem viac. Od života. Nie živoriť. (Živoríš? Čo potom robia ostatní?) Bezbrehá zábava, nie sama. Nie. Sama. Nebaví ma to. Ale zároveň. Ľudia sú komplikovaní. A nechcú ma. Odstrkujú ma. Nespomenú si. (Ako ktorí. A ako kedy.) Krivdím. Ale tak to často cítim.

Po letné blues. (Máš pocit, že skončilo leto?) Tak koncoletné blues. Kde som bola? Vo svojej posteli, pozerajúc seriály. Už ani tie ma nebavia. Knihy detto. Preklikávanie sa medzi Instagramom a... Instagramom? (Možno ešte Youtube vstupuje do mixu. A Spotify.)

Som občas vonku. Ale sama. Skoro stále sama. Nechcená. Živoriaca. Odpísaná.

Nea