Nepokoj

Pls, ako je možné, že práve v ten jeden deň, keď mám chuť komunikovať, sú všetci ľudia, ktorým napíšem, chorí, resp. necítia sa dobre? To čo mám za "šťastie" toto?

Nestáva sa často, že mám dostatok energie a mentálnej kapacity na komunikáciu s inými ľuďmi, fakt tak raz za tri mesiace. Vtedy som schopná komentovať posty na Instagrame aspoň srdiečkami a pochvalami, keď už v danom poste nie je žiadna otázka. Som schopná napísať správu ako prvá, aj keď iba banálnu, niekedy možno hlúpu otázku, len aby som začala konverzáciu, o ktorej dúfam, že bude napredovať. Aj keď iba písomne. Najradšej by som si dohodla stretnutia, naplánovala výlety a neviem, čo všetko ešte.

Táto vlna dobrej a komunikatívnej nálady však veľmi rýchlo pominie. A potom sa dostanem naspäť do módu nechajte ma na pokoji.

Džejn.