You're more capable than what you give yourself credit for

Objednala som sa na dve preventívky a aj ku alergológovi. Telefonicky. A bolo to oveľa jednoduchšie, ako by som bola predpokladala.

Išla som si dať zarámovať obraz a objednala som sa k psychologičke. Akurát trochu začínam pochybovať, že ju vôbec potrebujem, keď mi tie ostatné veci išli tak od ruky. Cítim sa dospelejšia, zodpovednejšia, konečne sa mi dovyvíjal mozog a ja mám fakt pocit, že to cítim. Síce to znamená, že starnem, ale ja si to tuším idem naozaj užívať. A nie v zmysle nezmyselného rozhadzovania peňazí. Doprajem si, ale chcem nad svojim míňaním viac rozmýšľať. Kašlem na každodenné obedy v reštauráciách, ktoré mi aj tak nechutia, radšej si uvarím vlastný. A príležitostné jedenie vonku bude zase niečo, čo mi bude vzácne. Tak pekne, milo vzácne.

Ide jeseň a ja by som sa chcela upokojiť. Leto som si užívala plnými dúškami, výletovala som a rozhadzovala peniaze, len sa tak prášilo. Je čas na skľudnenie, zamyslenie sa a nenechanie sa ovplyvniť výletmi druhých ľudí, ktoré vidím na Instagrame. Času na výlety bude dosť o rok. Dovtedy si na ne treba našetriť.

Džejn.