Smädná

Mám pocit, že keď som doma, iba pijem a chodím na záchod. A spím a jem a pozerám telku a občas si niečo čítam, ale ten smäd a chodenie na záchod to všetko ostatné kazia.

Asi s tým bude súvisieť počasie vonku, ale veď vonku ani príliš nie som. Asi s tým bude súvisieť nuda, lebo sa nedá byť vonku a doma neviem, do čoho pichnúť. Ani práce nie je dosť na to, aby ma "zabavila". Aani vymýšľať si stále nejaký program ma nebaví a spať neviem, lebo mi treba každých 10 minút ísť na záchod, a potom keď zaspím cez deň, tak sa zobudím uvarená a smädná s miernou bolesťou hlavy.

Nedá sa tu existovať, nechce sa mi existovať, keď sa dá byť iba vnútri s tým, že von môžem ísť, ale príliš nechcem, lebo sa tam nedá vydržať. Vymýšľam si výlety, a potom keď príde ten deň, chcem byť iba doma. Keď sa presúvam, poriadne nepijem, aby som nemusela stále hľadať záchod a keď sa dopravím, kam som mala namierené, tak ma príšerne bolí hlava. A z jedného večera výletu mám vlastne úplné nič.

Vážne by som chcela byť v miestnosti s udržiavanou príjemnou teplotou, ležať na posteli s hadičkami, ktoré by do mňa dopravovali a zo mňa brali, čo je potrebné, aby som bola udržaná nažive. Chcem nemyslieť, necítiť, nenudiť sa, pár dní hibernovať, pozerať do blba a vypnúť. Úplne vypnúť.

Stále to vyzerá na tú kómu, však?