Utrhnutá z reťaze

Neviem sa krotiť. Absolútne vôbec. Kým mám peniaze, budem ich míňať. Lebo sa nudím. Lebo neviem, čo iné by som robila. Lebo ma nič iné nebaví. Iba rozmýšľať nad tým, čo ďalšie si zadovážim.

Keby to aspoň boli potrebné veci. Alebo prospešné. Alebo aspoň spotrebné. Ale nie, ja si kúpim Lego a ruksak a oblečenie a maľovanie podľa čísiel a už si ani nepamätám čo všetko, lebo toho bolo za posledné mesiace tak strašne veľa. Ideálne by som chcela míňať za cestovanie, jedlo a nejaký kurz niečoho. Čohokoľvek, čo by zabilo čas. Maľovanie, pilates, plávanie, tancovanie, nejaký jazyk, aj ISTQB by som uvítala viac ako tento stav toho, že netuším, čo robiť.

Vyšla nová séria Stranger Things, ale ja som začala pozerať Bridgerton. Strašne ma to nezaujíma. A Stranger Things som minulú sériu asi ani nedopozerala, lebo mám celý ten seriál označený ako že sa mi nepáči. Ešte očakávam The Umbrella Academy na konci júna, a potom neviem. Toľko vecí vychádza, že si neviem vybrať. Nič ma príliš nezaujíma, všetko sa mi zdá byť rovnaké, minimálne sa všetky seriály dajú usporiadať do kategórií, v ktorých je potom možné úplne dokonale predvídať, čo sa stane.

Bľabocem, mám brain fog jak sviňa a zase pocit, že sa moje telo rozpadáva. Asi by som už fakt mohla zájsť na nejakú preventívku.


Džejn.